OPMERKING OF KLACHT AANMELDEN

Is het item stuk, of heb je een verkeerd product of maat ontvangen? Wat vervelend! Mail ons dan op info@mashionofficial.nl of neem via het contactformulier contact met ons op. We zullen je zo snel mogelijk antwoord geven en samen naar een passende oplossing zoeken!

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je als klant aanspraak kunt maken op garantie. Mocht dit het geval zijn neem dan binnen 5 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons op en we zoeken samen naar een passende oplossing! 

Wij geven geen garantie op:

- Loslatende glittertjes of steentjes.

- Pluisjes of pillen van kleding. Pluisjes of pillen (ook wel stofbolletjes genoemd) ontstaat d.m.v. wrijving tussen stoffen. Hoe snel een stof gaat pillen hangt niet af van de kwaliteit van het item, maar van welk materiaal de stof is gemaakt. De ene stof zal dus eerder pillen als de ander.

- Wij geven geen was garantie!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mashionofficial.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschilVanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.