BESTELLEN/VERZENDING

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens per ongeluk het verkeerde e-mailadres ingevuld. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn order nog annuleren?

Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al in het verzendproces zit, is het niet mogelijk deze te annuleren.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Wat is de verzendtijd?

Alle bestellingen die voor 16:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden (bestellingen met PRE-ORDERS uitgezonderd).

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzenden is binnen Nederland €4,99 voor een brievenbuspakje en €5,50 voor een pakket. Bij bestellingen boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis. 

Verzekerd verzenden is €6,99 en hiermee is je volledige bestelling verzekerd voor verlies, diefstal en schade tot het moment van aflevering bij de klant.

De verzendkosten naar België zijn €8,50 en standaard verzekerd. Bij bestellingen boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis.

Wij verzenden ook naar Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, Zweden, Denemarken & Oostenrijk. Deze zendingen zijn standaard verzekerd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakketje is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de zending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering.

BETALEN

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Je kunt bij ons de volgende betaalmethodes gebruiken:

- iDeal

- Creditcard

- Bancontact

- Klarna

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Tijdens het afrekenen kun je in het besteloverzicht een kortingscode toevoegen. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend.

Hoe werkt een terugbetaling?

Je ontvangt de terugbetaling op dezelfde manier als de betaalmethode. Je ontvangt van ons een e-mail over terugbetaling zodra wij jouw retour hebben verwerkt. Hierna zal binnen een aantal dagen het bedrag terug op jouw rekening staan of je Klarna factuur gewijzigd zijn.

RETOURNEREN

Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Via onze retourpagina kun je naar het retour portaal. Hier staan ook alle retourvoorwaarden en instructies uitgebreid beschreven.

Heb ik een account nodig om te retourneren?

Je hebt geen account nodig om je bestelling te retourneren. Je meld je retour aan in ons retour portaal aan de hand van je ordernummer en het e-mailadres die je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Retourneren kan binnen de retourtermijn van 14 dagen.

Wanneer kan ik het geld van mijn retour terugverwachten?

Het aankoopbedrag van jouw retourzending zullen wij binnen 14 werkdagen (m.u.v. feestdagen) na ontvangst van de retourzending terugstorten naar de oorspronkelijke betaalmethode. 

Is het mogelijk om SALE items te retourneren?

Het is ook mogelijk om SALE items te retourneren, mits ze uiteraard aan onze retourvoorwaarden voldoen.

Kan ik ook een item omruilen?

Je kunt ook een maat of item (mits dezelfde prijs) ruilen. Als je dit wilt neem dan even contact met ons op!